Ссылки на картинки:
З давніх-давен люди намагались дізнатись якомога більше про світ, у якому вони живуть. Які не схожі між собою дуб, калина, берізка та ромашка, але все це – рослини.
Метелик, жабка, горобчик теж дуже різні, але вони – тварини. Скрізь: у повітрі, воді, ґрунті живуть найдрібніші мешканці – мікроби.
Без сонця, води, повітря не може жити ні жодна рослина,тварина, людина. Але й рослина, і тварина, і людина впливають на своє оточення. Все, що нас оточує – наше довкілля.
Довкілля – це все, що тебе оточує. І сам ти –
частина довкілля.
У кожної рослини, тварини, людини є своя домівка. Для когось це – нірка, для когось – гніздо, для когось – будинок. А спільний наш дім – планета Земля. І всі ми – сусіди по планеті.
Природа – наш спільний дім.
Ми всі – діти природи.
Зараз у Запорізькій області, в Україні, на всій планеті майже не залишилося куточків, які б не змінила людина. Це призвело до того, що руйнуютьcя ґрунти, забруднюється повітря і води річок, гинуть рослини. Промислові підприємства щоденно викидають у довкілля велику кількість шкідливих речовин, якими ми дихаємо і які осідають на рослинах. А людина вживає ці рослини у їжу. Виходить, що людина сама собі шкодить! Тому зараз так актуальна проблема екології в нашому рідному місті і в світі в цілому. Для того, щоб краще пізнати і зрозуміти вплив людської діяльності на стан здоров’я людини, ми вирішили прийняти участь в екологічному конкурсі « Школа за екологію: думати, досліджувати, діяти». Давайте познайомимося. Ми – учні Запорізької гімназії №46, яка розташована в Заводському районі міста Запоріжжя. Їй 80 років.
Наша дослідницька група складається з 5 осіб: двох вчителів та трьох учениць: Олени Клименко (вчитель німецької мови), Юлії Шпічки (вчитель екології та природознавства), Валерії Воробйової (учениці 10 – Б класу), Марії Бондаревської (учениці 10 – Б класу), Єви Глущенко (учениці 11 – Б класу). Як всі школярі нашого міста вивчаємо предмет «екологія». Про цю науку багато говорять вдома, в школі, у газетах, по радіо і телебаченню. Всі умовляють один одного не порушувати екологічне середовище. Ми вирішили почати з себе. Мета нашого дослідження - з’ясування впливу екологічного стану міста Запоріжжя на стан здоров’я учнів нашої гімназії; створення умов для покращення здоров’я учнів гімназії участю в таких проектах серед учнів:
«Наші друзі кімнатні рослини» «Небезпечні рослини»
«Де живуть вітаміни?»
«Наші друзі овочі та фрукти»
Виставка екологічних плакатів і поробок
Створення проекту «Зелена школа» і залучення до нього учнів, вчителів, батьків, благодійних організацій та ЗМІ.
Створення дидактичного (навчального) фільму «На варті природи!» («Спостерігай, вивчай, люби, бережи рідний край!»).